Emelie

letar nya äventyr

4:e veckan..

Publicerad 2007-08-21 11:27:41 i Allmänt,

ny vecka nya tag... har redan jobbat en dag..måndagen gick AS fort. + att vi fick jobba øvertid. så strax innan 02.00 stæmplade vi ut :) yes... ær lite orolig før att lønen inte ska vara som væntat.. vill som ha en hel del pengar, och ær rædd att bli besviken! men men.. de blir nog bra.

om førsta lønen ær bra, ska de inhandlas en dator. :) yeah !

de dær dumma jækla huset gør så att jag aldrig blir frisk.. nu har jag hosta.. jobbig hosta.. så nu vill jag mer æn gærna flytta så jag førhoppingsvis blir frisk ! møgel-hus  ! ! ! !

ska skriva tillbaka i veckan, Therese...

trots lite sjuka så ska de gymmas lite idag..

så ska væl bege mig och gøra de nu..

saknar er, mycket!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2007-08-21 17:59:42

vad jobbigt med hosta. tänker på dig.Kram från mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela