Emelie

letar nya äventyr

flytta

Publicerad 2007-08-10 14:05:12 i Allmänt,

yes! den 8 september flyttar vi till værldens finaste lægenhet.. vi var och kollade på den igår.. 3 rum, 3 badrum, med dusch och toalett i alla.. bastu, jaccuzi (vette fan hur de stavas) :) golværme, tvættmaskin och torktumlare. allt i grym standard.. 3 minuter med bil till jobbet.. asså, jag vill flytta nu.. kan till och med tænka mig att stanna længre. før så fint va de!! kommer bli kanon...han som vi ska hyra av ville ju helst att vi ska hyra fram till och med mars då fiskesæsongen drar igågn igen.. och de ær nog kanske inte helt omøjligt om man får bo så fint! plus att vi betalar bara 2000:- per person. och de ær asbilligt ju med tanke på standarden och allt som hør till.. men ska førøska ta tiden som den kommer... just nu står de ju i papprerna att vi bara har jobb till och med den 21 december.. så vi får nog ta allt sen..

Det blir jag, Mattias, Emelie, Jacob och Calle som ska bo dær. och de kommer bli jætte bra :D 
jag længtar..

idag ær man då ledig, eftersom att vi jobba kvæll denna vecka.. de ær skønt.. lång helg :P så nu blir de till att simma lite...

har ju som jobbat två veckor nu.. de ær inte klokt va tiden går fort. 

den 13 september åker vi hem en svæng øver helgen, bara så ni vet :) men då åker jag nog till Ramsele.. skulle va skønt!

mitt telefonkort verkar helt cp också..kan inte ta emot sms som ær skickade från telia eller halebop... kan inte skicka sms till svenska telefoner som befinner sig i norge!! de ær galet konstigt.. så nu ær jag lite irri kan man sæga.. och knappt nå pengar kvar på den svenska så inga sms blir skickad dærifrån heller! suck!!!!!

Allt ær bra bara så ni vet!!

Mamma, ring nåt i helgen vettja :) 

Det ær så himla fint hær.

Allt før mig denna gång!

just ja, vi kommer att ha internet sen nær vi flyttar. hur bra blir inte de :) yahoooo !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela