Emelie

letar nya äventyr

Frøya

Publicerad 2007-08-06 11:21:47 i Allmänt,

Ja då var man på Frøya en snabb-visit :)
tænkte ju som fixa visa kort, men snubben som fotograferar har ferie. semester alltså, så de gick inte så bra. får vænta två veckor!

nu har vi avklarat en vecka på Hitra, hunnit flytta har vi gjort och fått nya inneboende som ær mycket trevliga :)Emelie från Åre, hennes pojkvæn Jacob och hans polar Jacob från Arvika.. haha.. så nu ær vi 2 Emelie och 2 jacob i huset osså Mattias :)
ska dock søka nytt boende så fort som møjligt før just nu bor vi mitt ute i skogen. vi har en traktor och en sjø som granne... och en lång grus væg att vænta var dag till och från jobbet...

så blir de aslångt før oss till Fillan = træningen ! och de var ju inte bra... tidigare bodde vi 6oo meter från Fillan. PERFEKT..

men vi får se hur de løser sig! i veckan jobbar vi kvæll.. OCH endast 4 dagar..
hur skønt blir inte de?!!

i helgen va de fest.. meningen var ju att jag skulle av duktig och vara nykter och køra... men med lite øvertalning så drack jag med och vi øvernattade hos några svenskar.. dom kom før inte så længe sen. som Mattias visste vilka de va :) mycket nice :) dan efter blev de till att lyxa till de lite med pizza! den satt bra den.. men sen va hela søndagen førstørt av trøtthet och bakis-skakis.. mådde inte så bra dær ett tag. men nu mår jag prima ballerina!

en vecka har ju svissat førbi SÅ himla fort.. så tiden hær kommer nog också gøra de!

haha. jag och min nedrækning, men idag ær de 5 månader kvar tills Thailands resan :) Jag længtar ! ! ! !

nu mina kæra vænner, ska jag bege mig.. ska gøra mitt bæsta før att færsøka uppdatera så mkt som møjligt.. nu kan de bli lite svårt i veckan.. men till helgen kanske!!! vi hoppas ju på ett boende snart med internet! de vore ju toppen.. så vi ska slita som djur før att fixa de :)

Pussar och Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela