Emelie

letar nya äventyr

jajjemen

Publicerad 2007-08-19 03:27:50 i Allmänt,

då va de lördag, eller jag egentligen söndag. beror på hur ni ser de?! och nu är vi Ansnes, har festat ikväll.. var i en barack, där dom hade dj och allt... coolt som tusan.. eller? njeeaa.. men men. de va ju trevligt...

idag har jag beställt lite kläder.. eller ja mest underkläder. men de är ju alltid kul. så förhoppningsvis så finns de hemma då jag kommer hem i september.så jag kan ta me de hit..

idag var vi in till Fillan och tränade som vanligt.. de vart allt möjligt faktiskt. först lite gym, sen solning och sen lite simning:) mycket härligt kan jag lova..

har tydligen fixat facebook också,för alla som är intresserade...vet knappt va de är, men alla tjatar om det! så jag kände mig tvungen... ska väl fixa iordning den snart. eller nåt... haha.. eller ja vet ju knappt va de är än!:P

Linnea ringde idag också, vilket var mycket trevligt. jag tycker om när de ringer på min norska telefon :) yes! i like it...

mindre kul va de när de ringde på min svenska, och jag plötsligt insåg att jag för tillfället befann mig på fel ställe! attans!!!!!!!!! så irriterad och frusterad man kan bli. men deär väl sånt man får ta.. alltid kan man inte få de man vill...


imorgon ska vi in och leka i simhallen.. lite motion lär de nog bli också, men mest lek och bastu :P

nä nu säger nattmössan till att de är dags att sova!!

Så tack och godnatt !

Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela