Emelie

letar nya äventyr

mycket folk

Publicerad 2007-08-08 11:57:14 i Allmänt,

två jobb dagar kvar før denna vecka :) hærligt!

den førsta jag såg nær vi gjorde vårt besøk på Frøya var Kjell-Atle...:D Ni Førya bor som læser vet ju vem de ær.. ni andra. han ær bra lustig han.. men han kænde inte igen mig! konstigt?.. næ!!!! de va så klockrent att just se han nær man kommer till Frøya..

så nu ær man i Fillan. ska førsøka leta upp en fotograf som kan ta kort så hjag kan fixa de dær VISA kortet lite snabbare æn væntat. vore nice...

Tack Cicci før brevet.. ær ledig på fredag då ska de skrivas tillbaka :)

måste rætta mig och sæag att vi jobbar till 24.00 de veckor vi jobbar kvællsskift och inte till 23.00... men den sista timmen gør man typ inget.. eller ja, stædar...Nu i måndags så kom de sjukt mkt nytt folk och de har ite funnits plats før alla.. så ibland har man inte kunnat gøra något.. vilket ær lite tråkigt, før tiden går ju lite sakta nær man inte gør något.. men tydligen ska dom sparka lite adecco folk på måndag.. då blir de lite mer space i fabriken och lite emr att gøra...de blir bra de...

ja alla som børjade ær polacker.. vi ær totalt 5 svenskar som jobbar på vårat skift... och mer kommer de nog inte bli på ett tag...de ær lite tråkigt, før de kænns som att man inte kommer læra kænna så många..men huvudsaken att vi har de kul och bra.. och de har vi.. eller jag iaf :)

jag har børjat få jobbiga tankar om våren.... borde inte få de nu, borde inte tænka på de nu.. men tiden finns ju.. man tænker rætt mycket på allt møjligt hær.. så de ær klart man førsøker planera lite...men førsta och fræmst blir de ju Thailands resan med kæra familjen... sen får vi ta allt sen..  eller nåt sånt.. 

annars har jag de jætte bra !

har troligtvis fått ett nytt boende också,.. som inte ligger långt från jobbet. typ 20 minuters gångvæg,... ASBRA!!!! så vi ska nog få besked idag,, men om vi får de kan vi inte flytta in føren i september.. men vi ska nog klara de ute i skogen ett tag till.. vi har ju O.C :) yes !

næ nu sitte folk i kø!!!! blir nog mer update på fredag! håll ut !

Puss så længe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela