Emelie

letar nya äventyr

news.

Publicerad 2007-08-26 16:45:18 i Allmänt,

ja, nu har dom satt upp en fartkamera i fröya tunnel också!! så ta de lungt om ni ska till Förya :)

annars då... jo vistelsenhär kanske inte blir så lång som planerat... trondheim nästa, kanske.. jag hoppas.. de här med små öar och fisk kanske inte passar mig ändå..men vi får ingen jävla övertid.. de är pengarna vi är ute efter och dom får vi inte mkt av här.. men mne, bara funderingar..  Men jag har nog kommit på att jag behöver spänning i mitt liv typ hela tiden.. och de finner jag nog mer i tronheim... men som sagt, bara funderingar. man vet aldrig hur de här slutar!.

 nu sk ajga söka jobb :)

Puss och Hej

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2007-08-27 15:13:35

ska i byta jobb???

Postat av: maria

Publicerad 2007-08-27 19:22:26

låter bra det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela