Emelie

letar nya äventyr

tjo..

Publicerad 2007-08-16 15:48:15 i Allmänt,

ville bara sæga att allt ær bra och att tiden rusar ivæg.. vilket ær bra!!

igår va en jobbig dag, dåligt humør.. men jag løste de hela med dyrt godis! vilket hjælpte... :) haha
och massa tankar om vad som ska ske før Emelie år 2008.. men som mamma sa, de hinner gå många turer innan jag bestæmt mig om vad jag ska gøra!!!

nu ska jag simma.

jag har gångspærr = træningsværk..:)

hinner som inte skriva så mycket mer..

Tænker på er ! saknar er också, faktiskt.... ganska mycket

Kommentarer

Postat av: cissan

Publicerad 2007-08-16 20:47:01

Tusen tack för brevet finaste.. Blev jätte glad =) Hoppas ni har det toppen där uppe.. Här är det varsom regn o sol o imorn sticker jag till malmö på malmöfestivalen o fest =) Ska bli riktigt skoj =) Kramar

Postat av: Maria

Publicerad 2007-08-17 12:12:39

gångspärr, hahahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela