Emelie

letar nya äventyr

dryg och kaxig

Publicerad 2007-12-04 15:07:07 i Allmänt,

va säger man om gårdagen..:) jäkligt kul hade vi allihopa..

På jobbet bjöds de på julbord och mängder av alkohol.. efter lite snappsvisor och en full mage gick vi vidare till Dahlboms. beställde en öl och sen vidare ner till Bistro där typ alla hängde...en kalas kväll med gott sällskap och trevlig stämmning.. den här säsongen kommer fan i mig bli kanon! de känner alla redan efter bara nån vecka här i byn..

Stämmningen mellan alla olika avdelningar på jobbet är så jävla skön.. alla är jämnlika, så de är inte mer status att vara bartender än om man jobbar städ.. Mickael Gordon Solfors är ju typ vice vd för Wallmans eller nåt sånt.å han h'nger här uppe hos oss på hotellet ganska ofta.. så han lyssnade vi på igår. grymt härlig presentation om sig själv, wallmans, ideer koncept osv.. han sa även att han absolut inte ville att de skulle vara någon skillnad beroende på om man är artist för wallmans eller om man är diskare på Åregården. typ.. så de är sjukt härligt att alla verkligen klaffar.. ur trevliga människor hela bunten.. för ifjol var de verkligen skillnad på vilken avdelning man jobbade på.. drygt som fan.


ett flertal gånger när jag festar får jag höra att jag är både kaxig och dryg.. kankse är det så..??!!vad vet jag.. fokl verkar ju vilja umgås med mig ändå, så de är nog på ett ironiskt sätt :D haha..

sa jag att jag trivs här? :)

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2007-12-04 20:42:44

hej syster!
Vad bra att du trivs, inga planer på att fara till stan? Puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela