Emelie

letar nya äventyr

en helt vanlig torsdag

Publicerad 2007-12-20 12:52:13 i Allmänt,

har precis avslutat 3 timmars arbete.. ja,få timmar jag vet.. men på schemat var jag ledig så jag är rätt nöjd att få till några extra timmar :D

igår gick jag och la mig strax efter tio och sov till åtta.. fatta att de behövdes..va så himla skönt. eller ja, de är ju himla skönt att sova! :P

fyra dagar kvar till julafton. som i år kommer att spenderas utan familjen. tyvärr..känns konstigt som tusan men nån gång måste man nog slita sig från familjejularna.. vi får ju ändå 2 underbara veckor i Patong snart.

idag på jobbet har jag klätt granen och pyntat lite med kulor.:) de va kul..

innerst inne har jag nog bestämt mig att jag ska åka till Kos i maj, ta en 4 veckors bartenderutbildning vara kvar under sommaren och jobba.. de är nog underförstått bestämt.. men jag vill verligen inte åka själv. nån som vill hänga med??? 
om de inte är nån som nappar så får jag helt enkelt åka själv..jag vet att jag KAN. men jag VILL inte åka själv. 

livet leker här uppe och jag trivs.. men de har jag väl nämnt några gånger ;P

ikväll är de gratis bad på holiday inklusive bastuvärlden. vore skoj att gå men får se hur de blir.. annars är de  planer på Wersens ikväl.kan bli drag:)

snart nyår, med massa goa vänner som sällskap. 

puss hej. 

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2007-12-20 18:59:51

Jag längtar till nyår, ses då! kram

Postat av: Frippi

Publicerad 2007-12-20 20:20:36

Hej Empie :)
Låter ju verkligen kul med Kos, men vad hände att du skulle ta det lugnt? ;) Innerst inne kanske jag också är lite sugen, hrm.. :p Fast vi kommer ju hem 25 april. Vad kostar en sån där utbildning? :p
Hoppas allt är bra med dig, massa kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela