Emelie

letar nya äventyr

kvalitetstid

Publicerad 2007-12-23 18:23:48 i Allmänt,

image263

Fick träffa dessa underbara Ramsele tjejer en stund idag.. tar nog ett tag innan vi ses igen, men bara ett hej en kram och ett hej då räcker länge för mig !

Nu blir de till att åka till Ovanmo, öppna lite klappar, gosa med Cornelia och även ha kvalitetstid med familjen,.. för de blir tidigt imorgonbitti, med julfrukost och sen bilfärd i ca 3 timmar tillbaka till Åre byn, där jobb och mer julfirande väntas och även utång på kvällen, skulle jag tro :)

Ha de så länge

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2007-12-24 14:27:10

GOD JUL!

Postat av: inflyttad ramselegrabb

Publicerad 2009-01-30 15:11:10

håller inte på med data så ofta som vissa andra, men är det kul o blogga?? själv har bara min mail! söker tjejpolare här vet du om några schyssta brudar, typ 18-28 man kan lära känna, som kan maila mig? du kanske? mail-polare till o börja med! MIN MAIL:[email protected]

Postat av: inflyttad grabb

Publicerad 2009-01-30 15:16:22

förresten kan övriga utanför ramsele maila oxå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela