Emelie

letar nya äventyr

ny-klippt

Publicerad 2007-12-14 18:23:20 i Allmänt,

har nyss varit hos frisören och klippt mig... sjukt nöjd! :D
får se bara hur länge de hålller sig snyggt :)

Va och kollade på Wallmans igår, 4 rättersmiddag och en suverän show.. as bra. vart kvar på nattklubben ett tag, sen var jag och Martina förnuftiga att åka hem i tid eftersom att vi hade frukost idag,.. men de va lite svårt att somna när alla kom hem ramlandes eftersom.. men har varit pigg idag ändå.. de är den där eftermiddags powernapen som gör susen :) 

lite sjuk.hes och snorig.. men de är väl inte så konstigt då vi i huaset delar på i princip allt.. men men.. hellre sjuk nu än till jul och nyår, så jag hoppas de försvinner snart.. eller föresteen jag är inte sjuk jag är i ett tillstånd.

Fredag och helg. men helgerna här betyder inget.man har liksom inget dagperspektiv.. alla dagar är helg/vardag..de är rikitgt skönt faktiskt..

imorgon ska jag kolla upp lite saker för nyår. så man kan bestämma något med alla fina.
 
nu ska jag gå hem och smörja in mina torra händer med en super salva från apoteket.:D

ikväll är de Bygget premiär. synd att man börjar 06.00 imorgon.. men föresten, de har välinte hindrat förut.. vinet är iaf inhandlat så vi får se hur de blir!!

imorgon afterskii premiär på dippan, som jag tror blir super i år. på söndag drar sundays at dippan igång.. ledig måndag= perfekt. 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2007-12-14 22:33:26

superkvinna som du är så pallar du ju att vara ute kvällen innan du börjar tidigt, själv skulle jag aldrig klara de, börjar bli gammal nu tror ja :) låter iaf som ni har det skitkul och jag längtar tills jag får joina er några dar! kan man inte få se en bild på snyggingen i den nya frillan förresten? puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela