Emelie

letar nya äventyr

tillbaka till livet i Åre.

Publicerad 2007-12-26 15:30:41 i Allmänt,

God fortsättning till att börja med !

Julafton: Klev upp, käkade frukost, sa hej då till föräldrarna.. tog min lilla maggan och begav mig västerut. körandes i några timmar så kom jag äntligen fram till Åre. dumpade grejjerna i Björn huset och åkte sen vidare till jobbet för att avklara en arbetspass.. när vi sedan var klara, åkte vi hem. övriga i huset sov eller sysselsatt sig med annat, medans storstädade jag köket och gjorde iordning julfika. mamma var ju så snäll och skickade med massa goda kakor och lussebullar..och de va mycket uppskattat i huset kan jag lova :)

när alla var mätta och belåtna, så tog även jag en powernap för att klara av kvällens aktiviteter.. vi gjorde oss super julfina och åkte in till jobbet för att dricka några öl.. sedan blev vi bjudna på julbord av jobbet, (för dom som jobbat under dagen) göttans. :)

vidare därifrån begav vi oss till ett fullproppat Bistro. Efter ett tag upptäcker jag att klockan är mer än väntat och att jag börjar 6 på juldagen. så då åker jag och Johanna hem. bra var väl de!!! men en mycket trevlig kväll var det :)

gårdagen, var lång och seg.. men efter en dag på jobbet. så åkte jag och Johanna upp till tott för att sola... de va stekhett kan jag lova..men  skönt ! :D vi åktedärifårn vid halv 6, hem för att sova... för sömn behövde jag..planen var sen att gå ut. men jag pallade inte så de blev läggdags för mig, mkt tidigt!. härligt som tusan att sova ut  :P

får se vad kvällen har att erbjuda. börjar 10.00 imorgon så de finns en risk att de blir galaj:P haha

Imorgon kommer Johanna & Julia hit till Åre och helgen är bokad för fest. Vincent spelar på fredag och lördag så ett besök på Country blir de bombsäkert ! De ska bli himla kul. :)


Nu är de mindre än två veckor kvar till värmen :D

Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela