Emelie

letar nya äventyr

2 dagar på stråket

Publicerad 2007-07-22 17:21:09 i Allmänt,

                       image115

ja två kvällar är avklarad på stråket. och jag har haft sjukt kul.. gårdagen va nog bäst på länge.. perfekt fylla, bra med folk, sen natt, massa skratt och massa härliga människor som man inte träffat på länge dök upp.. ja verkligen en kanon kväll !

idag kan man säga att jag är en aning bakis.. eller de kommer och går, en stunden är allt tipptopp. sen vänder de ganska snabbt och de enda jag vill tänka på är att få sova en liten stund.. så de ska jag nog göra i vilket fall.. blev sent igår och inte många timmars sömn.. ikväll blir de nog lungt.. tror jag.. syrran och sören ska ut nu.. kanske de blir att jag hänger på dom. men en stunds sömn locknar nog mer.. följer nog med Emma in vid tio istället och bara kollar läget.. kollar på folk, de som är så roligt :)

kan inte släppa vilken kanon kväll jag hade igår. som sagt - Galet !

    Visst är vi fina :D      

min kamera har föresten gått sönder, eller ja minneskortet, så nu kan jag typ inte ta så mkt kort.. måste undersöka saken lite närmre, och försöka lösa problemet :)

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2007-07-22 23:32:28

åh vad roligt :) vad kul det var att träffa dig igår! vi lär ju ses mer iveckan, lita på de :) PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela