Emelie

letar nya äventyr

huvudvärk....

Publicerad 2007-07-09 18:41:57 i Allmänt,

så in i norden.. går aldrig över...

men dagen då, klev upp hade bestämt mig för att ta en promenad då jag vaknade, sagt och gjort. klev upp, klädde på mig, tog mp3 i högsta hugg och gick ut. först informerade mamma mig för att de regnade. opps. kanske läge för klädombyte.. snabb som stålmannen var jag nu redo för min härliga promenad i regnet... mkt skönt.. kom hem duschade gjorde mig i ordning för att åka till Optikern i Ström, fick sällskap av Linnea, så snällt av henne.. de vart ett mycket snabbt besök i Strömsund, dit och vände typ!

sen begav sig jag mamma pappa och syrran till Storfinn.. hälsade på lite folk..

Nyss pratat med Emma, vilket var kul. snart så träffas vi!.. på fredag eller lördag beger jag mig till Östersund. :) ser fram emot att träffa alla igen. ska bli super..

Nu blir de mat och de behövs nog! för huvudet värker och värker!!!

kanske blir mer update later :D


Vem blir inte glad när man ser denna tös?!
image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela