Emelie

letar nya äventyr

resa..

Publicerad 2007-07-10 17:14:03 i Allmänt,

                  image103
Kan vi boka den där jäkla resan nån gång.. Det är länge sagt att vi ska åka till Thailand... med VI menar jag familjen.. har varit på tal länge.. men nu verkar de vara mer verkstad än snack.. så förhoppningsvis så åker Jag, Mamma, Pappa, Therese (syrran), Fredrik (brorsan) Linda (brorsans tjej), Maria (moster), Gerry (mosters sambo), Kevin (kusin), Andre (kusin) till Thailand i Januari...katalogerna är hämtade, de är ju i princip bara att bestämma datum, lyfta telefonen och beställa ! jag vill nu.. vore perfekt att göra de direkt efter Norge, så jag kan ta mina resor efter det :)  men men.. kan inte glädjas åt de fören jag vet att de är bokat och klart !  Ta era fingrar ur.... och boka resan. annars gör jag de åt er ! :) hoppas ni fick lite press nu Mor och Far :)

nu väntas mat.. har varit ute och gått med Linnea, väldans härligt :D  så de ska bli gott med lite föda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela