Emelie

letar nya äventyr

äpple

Publicerad 2007-06-18 21:54:50 i Allmänt,

har blivit lite beroende av äpplen.. äter iaf 2 om dagen... men de är grymt gott, och nyttigt och bra med frukt..

har jobbat jääääte många timmar idag från 06.50 till 20.00.. så nu kan man säga att jag är rätt död i kroppen... tog en dusch direkt när jag kom hem, nu måste jag laga lite mat, så jag har matlåda tills imorgon, grymt segt! men måste göras, annars blir jag ju utan man de skulle ju inte bli så kul!

imorgon ska jag och moster + två arbetskompisar till henne gå och kolla på Justin Timberlake som spelar i Globen, ska bli skoj! få göra nåt spännande här nere.. :) så har jag tagit ledigt på onsdag, så att vi kan röjja lite efter om vi vill :) nä men kan vara skönt att vara ledig, lär ju inte bli så tidigt kan jag ana! 

så som sagt denna vecka bli mkt kort :P och de är så skönt..

samtidigt som att jag vill att tiden ska gå fort så jag får åka hem till norr, så vill jag hinna göra massa saker medans jag är här nere! men så lär de ju inte bli.. 

nä nu är jag bara trött och allmänt less känner jag, så d eär ingen idé att skriva, kommer bara blir förbannat över nåt då, och utrycka mig väldigt opassande! tur att jag känner mig själv..

så mina vänner GOD NATT!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela