Emelie

letar nya äventyr

dagen efter.

Publicerad 2007-06-10 16:41:04 i Allmänt,

ja man kan säga att jag är rätt seg idag... vaknade runt nio, kände stort behov av vätska. gick upp och hällde i mig massvis med vatten.. där satt Anna och käkade frukost.. stackarn skulle upp och jobba, själv gick jag och la mig igen och sov till 14.00..

och seg är nog bara förnamnet... ska bli kul om jag ens orkar ta mig utanför dörren idag..men ska försöka ta mig en promenad, kan vara skönt faktiskt !

igår vart de lite alkohol då alltså. började med att vi letade en uteservering som inte var överfull. vart lite svårt. slutade med att vi satt oss mid medborgarplatsen på en sushibar, på deras terass. va väl inte riktigt där vi ville sitta, men de dög.. vi fick sitta ute, dricka öl och umgås, och de va ju syftet med kvällen :P de va jag, Julia, Johanna, Oscar och Johan.. (Julias bror och mamma var också med ett stund men var förnuftiga och åkte hem i tid)

när vi suttit där ett tag skulle vi försöka hitta ett place att dricka upp våra vinflaskor, vart lite problematiskt, för vi orkade inte åka hem till någon, eftersom att vi ändå skulle in till stan sen igen. så vi gick ner till parken, björns trädgård..(tror jag att den heter) och tänkte att här kan vi sitta och ha lite minipicnick.. långt långt bort såg Oscar en bänk, vi gick dit, men bänken va på andra sidan om ett stängsel, fan säger vi, men ser sedan att de finns en grind. och vid grinden står de hundpark.. men nöjda som vi är att vi hittat en bänk där vi alla kan sitta och dricka vårat vin.. så vi sket fullständigt i om vi satt i en hundpark... korkade upp vinarna, drack, umgicks. klockan tickade iväg, vi fick besök av en kvinna och hennes hundar, lisa och rocky. ingen av oss kom tyvärr inte ihåg vad ägaren hette.. men men, hon var trevlig :D

vi begav oss, hamnade på Burger King, Julia beställde en trippel whopper eller va de nu heter, iaf 3 kött bitar.. hon fick i sig hela, förutom två tuggor som jag smakade typ:) sen gav hon Johanna en challenge att hon skulle orka  äta upp en sån också. Johanna klarade det! hon åt en trippel whopper, en cheesburgare och en strips.. imponerad ! men om hon mådde bra efter? de får vara oskrivet...

jag mötte upp Anna och vi åkte hem.. Anna var jätte full, jag med iof, men inte lika full som hon, men de va kul.. väldigt kul nattunderhållning och mkt skratt på resan hem... vi kom hem alldelsel för sent.. jag la mig på soffan för att vänta på min tur till toaletten, när jag vaknade i morse, så låg jag med kläder på och precis på samma ställe som jag satt och väntade på.. haha.. snacka om att jag deckade totalt..

en mkt trevlig kväll, även fast vi inte gick och klubbade nånstans. men de va nog lika bra i och med hur påverkad och trötta vi var ! nä, undra om jag ska ta mig en promenad, kanske mår lite bättre då ! !

13 jobb dagar kvar :) haha..
nästa helg är de inflyttningsfest. yahooo !
sen blir de midsommarfirande i Norrtälje.
Sen åker jag härifrån !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela