Emelie

letar nya äventyr

ja, kan nåt spännande ske!?

Publicerad 2007-06-12 23:09:34 i Allmänt,

är just nu i Johanna, Julia och Alex lägenhet, mkt fin vill jag lova! så de blir inflytningsfest här på lördag! kul kul ;)

tog och hälsade på stackars johanna som var ensam hemma. och ja vi kom på de.. vi behöver lite tokigheter i livet just nu.., så som de va i Åre. att lite spännande saker händer. nu lever man ju bara ett vanigt liv. de är faktiskt lite tråkigt... eller ja, fatta mig rätt. man fick uppleva och vara med om så mkt i Åre. skulle nog aldrig klara av att leva så länge, men om de kunde hände nån tokighet varje dag, då skulle mina dagar vara guld ! nåt som får en att skratta och berätta om... svårt att förklara... för dom som inte var i Åre ä de nog svårt att föreställa sig vilket liv man levde, men de livet var faktiskt riktigt bra, man behövde inte bry sig om så mkt än sig själv och att man själv mådde bra.. man bara va. gjorde de som föll en in. har även  sagt att jag saknade rutinerna i ett " vanligt" liv. men nu känns de riktigt trist.. men de kanske bara är en sån period nu.. då man längtar tillbaka på livet man levde då.. hhaha.. låter som att de va as länge sen..


jaja. lite tankar bara. säkert ingen som fattar vad jag menar ändå.....
imorgon är de jobb som vanligt.. undra vad om sker. hoppas som sagt på nåt tokigt :P
kärleken finns den?!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela