Emelie

letar nya äventyr

Justin Timberlake

Publicerad 2007-06-20 11:48:15 i Allmänt,

image90
hade precis skrivit om hur underbart bra jag hade de igår.. men som vanligt försvann bara texten! blir så förbannad..


Var i alla fall på Justin Timberlake i Globen igår, de va fullproppat med folk och verkligen en grymt härlig stämmning..
Justin visste precis hur han skulle charma och underålla sin publik, och de var mer än bara bra, de var fantastiskt! Natasha Bedingfield var förband och hon var även mkt bra :) Har inte tänkt så mkt på låtarna tidigare när jag lyssnat på hans skiva. men dom är faktiskt riktigt bra! 

"Summer love" som va rubriken på gårdagens inlägg, var en av alla låtar han körde.. 

I can't wait to fall in love with you
You can't wait to fall in love with me
This just can't be summer love, you'll see
This just can't be summer love (L-O-V-E)

Så när jag kommer hem till norr, ska jag ut i bilen hämta skivan och poppa gärnet :D 

Over and out!
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2007-06-20 20:16:40

tack tack :) åh lyllos dej som var på justin! va de i globen?

Postat av: Soffipropp

Publicerad 2007-06-23 15:29:53

Emelie, jag saknar dig. Längtar tills vi får tid att hänga ihop, inte länge kvar nu tills jag får komma heeem! Puss raring.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela