Emelie

letar nya äventyr

kan du sluta va ledsen på nån.......

Publicerad 2007-06-27 14:43:46 i Allmänt,

tänka sig att jag hade tid att skriva lite mer denna vecka.. inte så konstigt de när vi inte gör någonting alls på jobbet! så sjukt långtråkigt börjar de bli...
igår "missade" jag jobbet.. orkar inte förklara.. men tur va väl de för jag hade en mkt bra dag i gräset ute på Djurgården med Johanna, Julia, moserande vin och en mkt god sallad. + en massa sol och lite bränna :) kunde inte ha blivit en bättre dag.. idag vaknade jag sorligt nog till klockan. klev upp, åkte på jobbet.. har inte gjort ett enda dugg som varit vettigt idag... suck och bock. men snart är de över. TACK OCH LOV !

dagens händelse: hmm, ja att jag blev upplyft med en truck, de va faktiskt lite roligt :)
dagens sämsta: jäääävla mensvärk .......och vem fan är gud ledsen på??? sluta regna......

nu blir de lite mer kortspel innan vi slutar om drygt en timme..ikväll blir de middag och mys med tjejerna. blir kalasbra! sen bara 2 dagar kvar, förhoppningsvis bara 1 :D 

att man kan bli så nedstämd och på dåligt humör av att de regnar, finns ju iof en annan förklaring också! jävla cp dagar...

förlåt för ett mkt negativt inlägg.. men de är bara sån jag är just idag! men om ni vill göra mig glad finns de ett mkt enkelt sätt.... SKRIV en kommentar !

Kommentarer

Postat av: sofy

Publicerad 2007-06-27 15:13:57

Hey raring. Verkar som att vi båda gått från fläskfilé till soppa. Soppan börjar dock ta slut för min del, tack o lov. Bara två dagar kvar på Salmar, sen kommer jag hem :D
PUSS

Postat av: maria

Publicerad 2007-06-27 17:38:19

Det är okey att skriva negativa inlägg! Jag vill ju veta hur du mår. Solen ska komma nästa vecka har jag hört och då ska vi tydligen bli sönderbrända av ett sol-boom. Då är det jag som ska hänga på playan! =) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela