Emelie

letar nya äventyr

sen.

Publicerad 2007-06-13 19:45:19 i Allmänt,

haha, de tokiga som jag önskade mig igår hände faktiskt. jag försov mig  ! !! inte bra EMELIE.
kollade på klockan och tänkte, ähh, bara 10 minuter, men nejdå, 1 timme och 10 min.... fick smått panik.. för vi åker taxi sista biten till jobbet och dom slutar gå kvart i sju.. jag vaknade kvart över 6. fanns ingen möjlighet för mig att klä på mig och hinna åka in till stan på 30 min... ringde Mats, sa vad som hade hänt.. han lugnade ner mig med att de gick en taxi bil till halv åtta.. puhh, sa jag.. och klev upp ! kom ca 5 minuter efter att taxin hade gått.. jaha? vad gör jag nu.. Mats sa att han kunde försöka fixa nån som hämtade mig OM jag missade taxin, vilket jag förmodligen INTE skulle göra... MEN de gjorde jag... ! stog vid Karlaplan i en timme, för att försöka få tag på Mats så han kunde pick me up and drive me to work. . väntade och väntade men ingen svarade. till slut ringde telefonen och strax därefter kommer en bil och hämtar upp mig.. halv 9 kom jag till jobbet. börjar tio i sju...

så ja, någonting tokigt hände idag, men inte riktigt vad jag önskat

annat spännande:
såg världens största och äckligaste spindel
fick plocka massa äckligt skräp på området, som för övrigt luktade bajs.
mötte upp Anna och Gunilla på stan, köpte sjukt goda chokladgodisar !
smakat på urgod kebab.


inte så händelserikt dock, men men.. man kan inte leva ett liv som präglas av massssssa roliga händelser VARJE dag ;)

nu blir de shopping ! eller ja mathandlig på coop :)

nu vill jag gosa med Cornelia, behöver lite bebisgos! eftersom att de saknas mys från annat håll för tillfället..

Puss Hej !

Föresten vart har alla kommentarer tagit vägen?!

image89

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-06-14 21:40:43

Hej! Jag kommer ju vara inne i uppsala i helgen, vet inte om jag åker in något till stockholm tyvärr :( men vill du åka en sväng till uppsala kanske vi hinner ses. skulle ju vara superkul! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela