Emelie

letar nya äventyr

söndag

Publicerad 2007-06-17 19:20:37 i Allmänt,

ja då va de söndag, och denna söndag är precis som söndagrna brukade vara förr i tiden.. en dag då man inte gör någonting vettigt, då man bara är trött och önskar att få gå och lägga sig för natten.... de är ett tecken på att livet har rutiner, som jag som sagt inte gillar för tillfället ! men med tanke på gårdagen så känns denna söndagen faktiskt riktigt bra.. de va en bra kväll igår, samtidigt som den va ganska vrickad... :)

har sovit en hel del nu på eftermiddagen. försökt vakna och kliva upp men de har inte gått så bra.. sängen har lockat betydligt mkt mer.. :P men sen tog jag mig upp, läste igenom Cosmo. käkade lite och nu sitter jag här.. Anna tycker för övrigt att jag är en liten nörd, för varje gång hon ser mig så sitter jag fastklistrad vid datorn.. HAHA. men men, den bjuder jag på ! 

Nu blir de duschen som gäller sen är de bara slapp framför tv..:)

tiden går fort, och denna vecka kommer gå ännu fortare, jobbar inte många dagar. osså har jag en hel del att göra och se framemot.. konsert med moster på tisdag, sen midsommarfirande med bror +familj + släkt utanför Norrtälje. sen är de bara en vecka kvar här!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela