Emelie

letar nya äventyr

varför så trött?

Publicerad 2007-06-14 22:10:29 i Allmänt,

gick och la mig relativt tidigt igår. och de va behövligt. kliver ju ändå upp 5 på morgonen... men trots det så har jag varit så otroligt trött på jobbet. så fort jag satt mig ner har jag typ somnat.. så försökte hålla mig sysselsatt, men de va inte de lättaste.. jobbade över idag också, men varför? för de fanns inget att göra.. men ja, lite mer pengar på kontot är ju aldrig fel :P  så jag kom väl hem strax innan åtta. har inte hunnit med så mkt sen jag kom hem, läst lite bloggar, och drygat runt lite på internet.

ska försöka lägga mig snart. så jag kanske är lite mer utvilad imorgon. jobbar bara till 2 på fredagar, vilket är mkt skönt! nästa vecka blir en så jäkla skön vecka.. jobbar måndag och tisdag. ledig onsdag... jobbar förmodligen halvdag på torsdag sen ledig på fredag igen.. LYX-vecka ;) sen är de bara en vecka kvar!! då blir de semester med mor och far. ska bli riktigt skönt, härligt att få åka på tripp med dom igen :) Fredrik, Linda, Cornelia och Bosse kommer ner vilken dag som helst. så då blir de till att träffa dom nåt, hoppas jag.. ska iaf vara med dom på midsommar ! blir nog kanon bra.

vad händer i helgen då? jo de är ju den efterlängtade inflyttningsfesten i Sköndal hos J.A.J, ;) sen ska jag försöka gå lite på stan. bara kolla runt lite, mysa på nåt cafe och bara vara ledig. nån som vill följa?

saknar fortfarande lite action i vardagen.. dagens händelse, måste ha varit att jag slummra till på en hög kartonger på jobbet.. japp, så händelserikt liv har jag för tillfället.. blir nog ändring snart! när jag kommer upp till Östersund igen blir de nog äventyr. massa tok och galej ska jag nog hitta på då med massa godingar :)

har ett stort sug efter att få köra bil. haha.. jo de är sant..! speciellt min lilla räääcerbil..den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge, eller var de aldrig :P ja vilket som.. skit samma, nu är jag bara trött och dryg..

en promenad är de jag skulle behöva, rensa hjärnan lite, motionera ! ! och bara vara för mig själv.. men pga av tröttheten så finns ingen ork.. får ta tag i de imorgon , kanske ..:P  måste komma igång med promenaderna på riktigt, måste träna, de här går inte längre.. mår mkt bättre av de också, men har helt och hållet kommit av mig. varför? bra fråga. är väl i nån konstig fas, då allt kännd lite konstigt som ni kansek märker..

de är nog nåt som fattas i mitt liv, frågan är bara vad? och när de ska komma till mig..mest av allt behöver jag nog få träffa alla vänner där uppe i norr, som för övrigt är på hultsfred nu.. hoppas ni får de tok roligt ! jaja.. nu ska jag väl dryga med något annat..

Puss och massa Kärlek !

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2007-06-15 16:33:50

Hej syster=)
Även jag är jätte trött, jag tror nog att det är så innan man får vara ledig.
Längtar tills du kommer upp=)
Puss och Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela