Emelie

letar nya äventyr

vilken dag.

Publicerad 2007-06-16 00:31:27 i Allmänt,

jobbade till 14.00. skönt att få sluta tidigt! :) åkte sen till Anna i skärholmen, skulle unna mig en tröja.. kom hem med 4! men de va billigt. så jag har ingen ångest eller så! kändes riktigt bra faktiskt, trots lite penga brist. men man lever bara en gång... :D jätte fina saker som jag köpt, en ska absolut användas imorgon på inflyttningsfesten. :)

efter att jag spenderat hela dagen åt att kolla på kläderm så åkte jag hem, bytte skor (vilket var väldigt behövligt)sen åkte jag till Julia, vi gick på "grillfest" de va väl trevligt, :) pratade mest i telefon.. :P haha. så socail var jag.och nu är vi hemma.. men va fan de är en dag imorgon också, och då jäklar är de fest. :) ska bli riktigt kul..

dagens händelse: ja, vad kul har skett idag? fick en liten utskällning.. men vem fan bryr sig! konstig jävla kärring. hör för fan inte ens vad hon säger ibland.. hon kan gärna få vara sur, då har jag något att skratt och ha kul om på dagarna :P haha.

två veckor kvar här i sthlm. sen blir de andra äventyr, blir nog riktigt trevligt. ser fram emot framtiden..

nä nu ska vi pimpla lite vin :)

hur ska man bete sig egentligen..!? svårt när man inte har en aning alls.. inte ens om nåt.. men de ger sig väl med tiden.. men orka vänta!!!!!

ja men KRAM då........

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2007-06-16 08:26:30

Hej vännen... Haha, det lilla enkla svaret är nog att man inte ska bete sig alls.. Som jag har förstått det så mår man bäst av att leva i sin egna lilla värld ;) Do what u want, not what every one else want u to do... Okej!!! Hoppas du har en bra helg! Själv ska jag in till khamn o shoppa lite senare idag =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela