Emelie

letar nya äventyr

Hej då Ramsele....

Publicerad 2007-05-12 11:13:02 i Allmänt,

image38
Saknar min gamla dansklass, saknar att dansa, saknar den där glädjen som man fick av att bara röra sig lite till musiken, saknar gymnasiet, saknar rutinerna, saknar alla vänner, saknar tiden i Östersund ! Den va guld värd..                                                                       (synd att inte alla dansstjärnor va med på denna bild !)

Nu åker jag från Ramsele, kan bli spännande och se när jag kommer hem nästa gång. förhoppningsvis i slutet av juli, innan YRAN och Norge.. Lite drygt att köra hela vägen in till ösd, ensam ! jag får prata med mig själv helt enkelt..  nä, ska packa klart allt..  Ska försöka vara duktig att uppdatera även nu när jag inte är hemma :D

Bye Bye ! !

 

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2007-05-12 12:29:29

wow vilken fin bild! har du fler sånna? gud vad jag saknar skolan och allt! va så lätt att träffa alla då... å va roligt att du har en blogg!!! =)men du, du e alltså på väg in till stan nu, då ska jag ta och ringa dej!!! puss å kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela