Emelie

letar nya äventyr

Huvudstaden !

Publicerad 2007-05-14 22:11:05 i Allmänt,

Ja då var man nere i Stockholm. känns konstigt, är så långt ifrån alla på nåt vis!

Fick en hemsk huvudvärk efter att ha suttit på ett tåg i 3,5 timmar som luktade avlopp i princip hela vägen ner.. ussh, fy och bläää... inte så trevligt...men jag möttes upp vid tåget och fick skjuts hem till moster+familj, fick lite mat på de, så nu känns de bra! Efter att jag hade fått i mig lite mat så var jag duktig och bakade kladdkaka och chokladbollar, eftersom att kusin Kevin fyller 15 år imorgon. och snäll kusin som jag är ställer jag upp och bakar! de va kul :)

Imorgon är de full rulle, måste planera lite så jag hinner med allt ! och på onsdag blir de nog ännu mer, har typ tusen saker att köpa innan vi åker... men som sagt jag ska försöka uppdatera så mkt som möjligt när vi är nere.. med bilder också hoppas jag. Och då hoppas jag att ni kommenterar också ! ! ! ! ! !

Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2007-05-15 10:37:18

ville bara säga att det var roligt att du var här så att vi fick umgås lite=) Vi måste höras innan du åker.Puss och kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela