Emelie

letar nya äventyr

Kos

Publicerad 2007-05-21 20:51:42 i Allmänt,

Galet vilka dagar jag och Anna har haft ! och an ar de inte over...
Nar vi kom hit i torsdags sa var de jatte fint vader, sa vi packade upp lite saker och la oss vid poolen pa en gang. Nar vi efter en stund kom pa att vi ville utforska byn lite sa vi tog oss en liten rundvandring i Kos Stad. jatte mysigt har faktiskt, en mysigt liten stad :)
fredag och lordag har vi haft jatte daligt vader, sa da har vi faktiskt inte gjort sa mkt, kollat runt lite, sovit borta halva dagarna for att vi har varit sa trotta efter partyt vi ar med om har :D
Nu har vi varit ut i fyra dagar i rad och de kanns vill jag lova, de gar inte lugnt till nar vi val ar ute ska ni veta, igar, eller ursakta imorse kom vi hem halv 7 gick senare upp vid 9 for att inte missa soltimmar... HAHA, helt galet ! ! ikvall ska vi bara va hemma och inte gora nat alls, tror vi.... men va fan vi ska vara borta 2 veckor, sa lite vilokvallar maste man ha...men shit alltsa, tidigare nar jag varit ivag har man verkligen fatt mkt alkohol gratis men de har tar verkligen rekord.. men man mar ju darefter.. hehe..

Solbrannan har tagit fart men eftersom att vi endast har haft 2 soldagar, sa kommer val mera sen skulle jag tro..

Blir lite stressad over att sitta har nar jag vet att klockan tickar ivag, de ar sa mkt jag skulle vilja skriva om men hinner inte med allt.. Vi bor iaf pa ett VALDIGT fint hotell, de ar verkligen tipp topp :) och vi trivs verkligen.. forsta dan gick vi pa typ "grillfest" som agdes av en svensk kvinna och hennes grekiska man, dom ar urtrevliga, sa vi hanger dar mest varje dag !  ! de ligger vid stranden sa de ar perfekt  ! ! dom som jobbar dar ar ocksa urtrevliga samt dom som jobbar inne pa baren i stan.. mkt svenskar som jobbar dar och dom ar hur harliga som helst ! !


na nu ska jag avlsuta, maste ju hinna lasa allas bloggar ocksa!!!!!
Hoppas alla har de underbart dar hemma, for de har verkligen vi, en annan dag ska jag ocksa forsoka lagga in lite bilder, men de tar ju sin tid !

Puss och massssssssa KRAMAR

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2007-05-21 21:41:41

vad roligt att höra att ni har det så bra, jag är riktigt avundsjuk=), synd att det ha regnat, hoppas det blir bättre. sköt om dig och hälsa Anna. Puss och kram

Postat av: nalu

Publicerad 2007-05-22 20:38:44

hej gumms! tänker på dej!
hoppas du är pepparkaksbrun så du kan ge lite brunfärg till mig för jag ser ut som ett blekt lik! !puss

Postat av: Maria

Publicerad 2007-05-22 20:42:47

Ääänligen! så många gånger som jag kollatpå ditt senaste inlägg. men bättre sent än aldrig! saknar dig!

Postat av: hanna

Publicerad 2007-05-22 22:52:02

haha, låter toppen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela