Emelie

letar nya äventyr

Lång promenad

Publicerad 2007-05-09 17:37:11 i Allmänt,

Efter att ha suttit och ringt hela förmiddagen till massa folk om jobb, så kände jag att de ända som skulle få mig på andra tankar var en lång lång promenad med Bonzo. de hjälpte till viss del.. men är fortfarande jätte less och opepp till allt....

Men nu har jag en tv kväll att se fram emot. Grey´s Anatomy, lovely :D och massa annat bra..hoppas de får mig på bättre tankar.
Igår, eller omde va i förgår så beställde jag och Anna på Taxfree. 2 parfymer blev de, lite hudvårdsprodukter och lite sprit ;)  
Här är parfymerna som kommer finnas i mitt badrum framöver.. ljuvligt !
                                                                         
Nu ska jag hoppa in i duschen ! Puss så länge

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2007-05-09 23:15:13

Nu har jag hittat den=)

Postat av: Louise

Publicerad 2007-05-10 10:17:18

Köpte Escada's sunset heat förra helgen och jävlar vad gott den doftar. :)

Postat av: zandra

Publicerad 2007-05-10 13:21:51

Ja, det är så kul att läsa om alla man känner, men samtidigt spännande att läsa andras också.. Jag läser hur många som helst! =) Såg i någon annans blogg, kanske var emmas, att du hade ny, så jag har redan spanat in den! Hur är det med dig? Vad gör du, var bor du? Åre än? Kramar

Postat av: hanna

Publicerad 2007-05-10 21:11:42

donnakaren ÄR världens bästa parfym. min är slut. suck.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela