Emelie

letar nya äventyr

Måste förändra sig lite.

Publicerad 2007-05-05 23:11:33 i Allmänt,

image2  

Har lämnat fjällvärlden i Åre för denna säsong.. Både med glädje och sorg.

Satt här i min ensamhet och funderade på att nästan alla mina väner har blogg.se, så varför ska jag vara annorlunda?! ska prova och se vad jag tycker är bäst.

Är ensam hemma och det är  väldigt skönt faktiskt. att bara tänka på sig själv och inte behöva anpassa sig efter någon annan. men imorgon kommer mor och far hem! ska bli kul att få umgås lite med dom innan man drar vidare nästa vecka.

nä undra om man ska försöka komma på alla funktioner på denna sida också.. kan vara ett projekt i sig innan man kommer på de, eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela