Emelie

letar nya äventyr

nya funderingar..

Publicerad 2007-05-13 22:21:43 i Allmänt,

Kom till Östersund igår mitt på dan nån gång.. Och efter två dagar i denna stad så känner jag att jag verkligen saknar tiden här.. och massa funderingar på att kanske va lite mer här i sommar.. skulle kännas så skönt på nåt vis. då så många man känner kommer att tillbringa mkt av sin tid här! vore härligt att få träffa alla en massa innan man drar iväg till Norge. Men, som med alla andra mina funderingar så kan jag typ ändra mig i morgon och då ska kanske bestämt vara i sthlm 2 månader.. men vi får se hur det blir! tiden lär väl visa hur det går för Emelie Lindberg egentligen :) kanske Sthlm hela sommaren, eller halva där, och halva här ?! förvirrad kan man lätt säga att jag är, när de gäller de mesta..

Igår va de mat, biltvättning och film med Mattias (han som ska stå ut med mig i Norge) :P sen vart de hem till syster på Frösön och sömn i en för kort soffa.. men man anpassar väl sig efter de som erbjuds.. Idag träffade jag Emma, fikade på news, pratade en massa, smög oss in på Jamtli markanden där hennes mamma stog och sålde grejjer.. Sen åkte hon hem, jag drog vidare till Jock´s, hämtade upp Sandra och vidare hem till henne... Så nu har vi myst med supergott te och bara snackat en massa! så härligt att få träffas och bara prata ur sig med sånna som känner en! Är åter hos syster, så nu kanske man ska vara lite social med henne :) 

fast de blir en heldag med syrran imorgon. gå på stan och kika en massa. sen ska jag lämna in min bil och sen blir de tåg resa till Sthlm..  nu är de banne mig inte många dagar kvar tills Anna och jag åker. weei !

behöver mys och omtanke NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela