Emelie

letar nya äventyr

de va som fan

Publicerad 2007-11-21 22:34:50 i Allmänt,

shit va grejjer man har.. har nog packat det sista nu.. eller nej resten av sakerna packas ner imorgon innan de bär iväg till Östersund och sedan slutstaion Åre... Som kommer blir mitt hem dom kommande månaderna.. Björn Olsson heter huset vi kommer bo i, och de blir kalas.. Johanna har inhandlat gardiner till vårt rum och jag tar med lite ljus så de blir mysfaktor på hög nivå..Tv och dvd följer också med, som vi ska ha i VÅRT rum :D

hela min säng var fylld med kläder, hela golvet med skor och andra livsnödvändiga saker. de va ett kaos igår, men nu ligger allt fint nerpackad i resväska/bag/ryggsäck/flyttlåda/påse..

Ska bli himla spännande att träffa alla nya ansikten.. har som sagt varit lite opepp och nervös för att de inte alls ska hålla samma höga nivå som förra året.. men med rätt inställning så kommer även denna säsong bli kanon! åtminstonde ska jag försöka att göra de till en toppen säsong.!

Ser fram emot att se hur de blir med Wallmans salonger som har flyttat in i Dippan, där de kommer hållas föreställningar för fulla muggar :) spännande. nattklubben blir såklart kvar!!!!

Har börjat få riktigt långa naglar. ovant som tusan men oerhört skönt, snyggt om inte annat. Får se hur länge de håller sig när de börjas städas..

Fick en gåva från Body shop då jag handlade i Umeå. en fin neccesär med en body botter, mascara, E-vitamin dagkräm och en eau de toilette = som luktar satan, självklart var jag tvungen att prova PÅ mig för att se om hur den doftade på mig.. jag luktar kärring.. ussha. måste genast gå och tvätta bort det! 

Snart blir de även nattmössan på. så jag orkar upp i tid imorgon så jag hinner få lite tid med Cornelia imorgon. vette tusan när man träffar henne igen..  

Ha de bra så syns vi i snölandet Åre i vinter!

Jag + tokiga syskon
image236

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2007-11-22 19:02:38

vilken vacker bil på oss=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela