Emelie

letar nya äventyr

snabb update

Publicerad 2007-11-06 12:25:34 i Allmänt,

just nu befinner sig jag och min resväska i sthlm...
hade en jätte bra helg i Falun :) utklädnaden blev inte riktigt som tänkt men de funkade.. lite tråkigt att de bara var vi som vi utklädd :) haha.
Igår träffade jag Anna Persson. käkade jätte god sallad och tog en sväng på Gina Tricot.
Idag ska jag träffa Sanna, vi ska väl också sysselsätta oss med shopping skulle jag tro :)
Ikväll ska jag följa med moster på en film förhandsvisning. ingen aning på vad. men de blir nog kul :D skratt och mingel garanterades.. de låter ju bra :)
imorgonbitti åker jag vidare till Ulricehamn. längtar!
och om 6 dagar blir jag ett år äldre.. haha

Hej så länge!


Kommentarer

Postat av: Ronja

Publicerad 2007-11-06 14:29:14

Hehe, det är såå kul att flytta.. Fast det är verkligen inte bara att flytta som jag trodde, det har tagit sin lilla tid :) Ja vi måste vaccinera oss genom skolan eftersom att vi kommer att jobba med en hel del diverese sjukdommar så vi måste vara skyddade :) men det är ju ett + om jag ska åka iväg utomlands en sväng för då har jag de ju gjort :) det är mot PPD, Hepatit A+B .. Åre är kul, fast jag skulle inte vilja jobba där , bara åka dit och åka skidor :D wei vad jag längtar.. Vad klädde du ut dig till då ?? Snart fyller vi år :D .. Kram så länge

Postat av: Ida

Publicerad 2007-11-06 16:55:26

justja, grattis i førskott Emelie!!!!!

Postat av: nalu

Publicerad 2007-11-09 17:57:25

åå saknar dej! kom hem nu så flyttar vi upp till åre! ja!puss

Postat av: Frippi

Publicerad 2007-11-10 11:34:37

Emelieee!!!
Hur har du det? När är det du flyttar nära oss igen? Jag är så glömsk... Saknar dig!
Puss!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela