Emelie

letar nya äventyr

Vi börjar med Falun

Publicerad 2007-11-15 14:45:36 i Allmänt,


Haloween och maskerad stog på schemat.. hade en super helg med Sandra, som iof mest bestod av fest och bakisdagar :)
Här kommer först lite bilder på djuren :D
  <----Diesel      <----- Simba

Och sen till dom mindre söta djuren....
         Snygg, men giftig.....

Först "vanlig" utång på fredag och Sandra sitter redo med en Baccardi innan vi dra ner på Harrys..



Sen kom lördagen. dagen vi alla skulle göra oss extra snygga för att gå ut och försöka vinna fin fina priser för bästa utklädnad.
Besviken är vad vi blev när vi kom fram och inser att de är fel dag.. att de va på fredagen man skulle klä ut sig och inte på lördagen.. men vi fick en toppen kväll ändå... jag lyckades dricka rejält mycket, men ändå stog jag på benen hela kvällen :P denna kväll var vi på Etage.. Lite besviken är jag även på min Svarta Ängel som inte blev som tänkt.. men äh. tanken som räknas. :D (fick tyvärr aldrig någon bra bild heller)

       
    

Lite småplock... 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela