Emelie

letar nya äventyr

....

Publicerad 2007-10-11 20:14:35 i Allmänt,

ville bara säga:
 - jag åt inte en enda godis på jobbet förra veckan..
- men desto mer denna vecka.
- Jag använder sällan smink nuförtiden OCH, det är så otroligt skönt !
- imorgon ska vi äta på Bari = god mat
- om exakt två veckor jobbar jag min sista dag.
-  den här veckan har gått jätte fort = underbart.
- jag måste/vill verkligen köpa mig min dator nu
- imorgon är de precis en månad kvar till jag blir 20 :)
- går varje dag till och från jobbet så jag kompenserar godisätandet ganska bra :D
- jag vet inte vad jag vill med mitt liv.. och kommer nog aldrig på det heller..
- vill göra jätte mycket men vet inte när var och hur de skulle va möjligt.
- saknar alla vänner !
- saknar familjen
- längtar tills jag åker upp till Åre. Då träningkort står högst på att fixa listan..
- då kan jag även börja äta bra och sunt. men leva dessto osundare ;P haha
- ska snart gå och lägga mig. (galet, klockan är ju bara 20.00)
- älskar facebook, då man hela tiden hittar massa folk som man träffat överallt!
- hatar de samtidigt, jobbigt med alla inbjudningar och skit ! (och alla mail, de borde väl gå att välja?!)


God natt !

Kommentarer

Postat av: fialottalundborg

Publicerad 2007-10-12 06:41:24

Jadu, memmelie. ser bra ut på listan.
Jag kommer o hälsar på dig i Åre. Mia, jag o Elin funderar på en favorit i repris- åre på nyår. Vad tror du om det? :)
Saknar dig, TOKMYCKET! Puss

Postat av: maria

Publicerad 2007-10-12 14:01:21

var inte less på bloggen, jag gillar när du uppdaterar den så ofta=) och det går att välja vilka inbjudningar och sånt man vill ha mail på. Jag får tex bara mail om
nån har skrivit till mig ellet taggat ett foto=) kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela