Emelie

letar nya äventyr

billigt

Publicerad 2007-10-06 17:20:02 i Allmänt,

har precis bokat en massa tåg resor. och så otroligt billigt de vart..
tar mig från:
Falun-Sthlm
Sthlm-Ulricehamn
Ulricehamn-Sthlm
Sthlm-Sundsvall

för endast,  373:-
bra va?
har ju tur att mamma och pappa ska till Falun då jag ska dit så då åker jag ju ner med dom :)
och att dom kommer och hämtar mig i Sundsvall :D

Men dom kanon biljetterna är jag nöjd med.
Blir borta typ 2 veckor.sen hinner jag vara hemma 2 dagar innan jag dra iväg norrut till Umeå. där jag blir över helgen. härligt värre :P

Skaffade SJ - Prio kort också. ska tydligen vara bra, och de va ju gratis.. Man samlar poäng med resorna och kan sedan betala med dom poängen, till en ny biljett eller i bistron osv. jag tyckte de lät bra :)

utgång ikväll också..

ja lika bra att passa på när man är hemma i Östersund!
Åker till Åre imorgon istället.

Ses i vimmlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela