Emelie

letar nya äventyr

Cornelia

Publicerad 2007-10-31 22:36:57 i Allmänt,

Hon är ju bra söt ! hon har varit här idag med mig och mamma. charmat oss som vanligt med hennes skratt :)
Sen tog jag och gjorde en grönskaspaj. mumms. eller? vart  grönsaker med gegga. hajjar ni? men de va väl gott. vart väl gott med salladen till! Sen åkte vi iväg till Linda som hade en Zonterapeft hos sig, som började prata och föreläsa.. hon slutade aldrig prata. och den där fördrinken som vi fick för att hålla oss vaken under hennes föreläsning.. tröttade bara ut mig.. men till slut slutade hon prata och vi fikade istället, vilket jag tyckte var mkt trevligare... :) haha.. sen åkte vi hem, och nu har jag nyss sett klart fråga olle. båda mina syskon ringde och påminde om att de va Fråga Olle och att Vincent faktiskt var med. och de får man ju då inte missa.. haha. dom är bra roliga! :) snällt att dom tänker på sin syster. tycker dock att de programmet är alldeles för kort!. eller va säger ni?!
Nu ska jag sova. imorgon åker vi ner till Dalarna.. tjoho.

God Natt.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2007-11-05 17:14:55

Hejsan Emilie, fy vad söt hon är Cornelia, har dock inte sett henne i verkligeheten men ser ut att vara ett riktigt charmtroll :) Vad gör du nu för tiden? är du i norge fortfarande? hade bra vännen! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela