Emelie

letar nya äventyr

ensam.

Publicerad 2007-10-03 10:49:07 i Allmänt,

ja ensam, som jag kommer få va hela veckan... tur jag åker hem om två dagar.. dom hær kvælls veckorna suger. nattveckorna också..dagveckorna suger sækert också. før nu vill jag hem. eller hærifrån iaf.. orka va kvar..  men ja min plånbok sæger de.. 

vart as førbannad idag nær jag skulle ta en tur till en bankomat før att kolla hur mkt jag fått i løn. och de va ju typ ingenting.så jag kan ju knappast ha fått før 4 veckor. då bli jag asførbannad och åker hem med desamma !  skulle gå till min bank før att kolla intsættningar och uttag.. men hade inget leg med mig. så jag chansade inte på att gå utan, kændes onødigt..

ska hem till min tvætt nu.. laga lite mat. sen kolla på en film tills jag ska gå på jobbet..


igår sov jag till 12, de va hærligt :)

vill hem så jag kan påbørja sverige trippen. :D

hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela