Emelie

letar nya äventyr

fjärde

Publicerad 2007-10-19 17:50:36 i Allmänt,

nu kan ni tycka att de kanske får va nog med inlägg för idag.. Men de tycker inte jag.. mohahha
Har nu varit vaken i 24 timmar. och känner mig just för tillfället inte speciellt trött. . men de kommer väl..

va iaf till skatteverket idag och dom antydde att jag redan fått mina skattepengar.. men nähä.. de hade jag väl märkt ,puckon! Men extra kollar internet banken på inkommande saldon under året så att jag inte blir förbannad på någon i onödan ( för de vore ju så himla onödigt) Jo men visst i juli som kom dom, dom där skattepengarna som jag väntat att få nu...så nu blir de ju fel i mina lilla kalkyl.. fuck it !

Men men. har fortfarande kvar mer än väl av lönen som jag fick förra månaden !  ibland kan jag de där med att hålla i pengarna!

Har kollat ut en dator, måste bara få lite expert råd. har även hittat en shysst och billig digitalkamera. så pengarna kommer sila lite ur fingrarna på mig när jag kommer hem! men de är jag värd.

Ska äta korv och makkisar idag, men korven tycks aldrig komma hem från affären.. har ju privat utköpare här i norge.. speciellt när de ska inhandlas korv.. va fan snackar jag om!?!?! :P

de kanske är de här som kallas övertrött. va ska de bli av mig.. sova kanske?

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2007-10-20 12:21:12

haha, du ær rolig du :) snygg dator!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela