Emelie

letar nya äventyr

gratulerar

Publicerad 2007-10-18 20:46:06 i Allmänt,

Grattis Sofia till Körkortet ! :)

1 natt kvar, äntligen. blev erbjuden att jobba natten mot lördag = mkt pengar ! !!! men jag tackade nej.. så penga kåt är jag inte. och hade ställt in mig på att de bara var en natt kvar.. orkar inte tänka på jobb och pengar nu.. vill bara att dagarna ska gå så jag får åka hem

Idag sov jag en timme extra än vad jag bruka. hur skönt som helst...

nu ska jag läsa SOLO och bekanta mig lite med våran nya lägenhets kamrat  som flyttat in idag.


GINA TRICOT öppnade här i Trondheim idag.. Emelie vart glad kan man säga. så imorgon blir de ett besök dit ! kanske jag kan muntra upp mig lite :)

fick jobba dag nästa vecka, så nu är de liksom helt bestämt att jag åker härifrån och hem till Sverige på torsdag tjugo i 5 :) yahooo !

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2007-10-18 21:30:49

Thanks, darling! Känns öerhört härligt att ha det gjort :D
Skönt att det verkar ordna upp sig för dig, så du får åka hem när du vill :)
Synd att det klaffa fel, så att vi missar varandra med en vecka, men sånt som händer. Nu ska jag ta mig i kragen o svara på ditt mail :D
PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela