Emelie

letar nya äventyr

hemma efter en utekväll

Publicerad 2007-10-27 03:33:28 i Allmänt,

hmm. ja vad säger jag. hade hoppats på en sådär brakfylla och en super kväll. men vart som de tidigare utgångarna här i östersund på senaste tiden... trevligt men inte mer än så !

målade naglarna rosa. as cool färg
blev bjuden hem på tjejmiddag hos nån jag inte har en aning om vem de var. men hon tyckte jag var en as cool brud :)
diskutioner om vilket finger man använder när man stoppar upp tampisen. öhh.. (sånt som man alltid disskuterar i kön till mat) haha.
Cicki hejade på en snubbe och i förbifarten säger han till sin polare. men där var ju ----- tjej.. HAHA ! (vadå igenkänd)
gick iaf inte på gamla teatern, slutade på olearys..(sån jävla kö, och grinit folk i  kön.. not fun)
träffade Jens en snabbis. som frågade hur de va med syster, hur han nu vet att jag har en syster? hmm
huvudvärk, men lindrades med en alvedon.(trots alkoholintaget... sorry) men de gick bra :D
självklart en kebab som avslut innan taxin tog mig hem.. även Björn Olsson taxi från Åre. coolt ! :)

jaja.. alltid kan man inte ha den perfekta kvällen.
Nu ska jag sova

God Natt !! ! ! ! !

Kommentarer

Postat av: Johanna !

Publicerad 2007-11-21 21:00:52

Haha, Björn Olsson ska jag skratta eller gråt ?! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela