Emelie

letar nya äventyr

Klar

Publicerad 2007-10-06 19:19:30 i Allmänt,

Fixad för en Lördags kväll. Sitter med mitt vin som var så otroligt äckligt (druckit sönder de under förra säsongen i Åre) men ordnade upp det hela med lite dricka i :) då vart de smaskande gott !

Konstigt nog har jag bara uppsatt hår nuförtiden. Vilket tidigare inte var en så stor favorit hos mig förut (skedde typ endast vid träning och när man var hemma och inte orkar med de..) Men nu är de typ jämt, till vardags, till fest :) de är skoj. lite nytt, och de är ju bra att jag trivs med det !

Pratade med Emma idag och jag blir bara mer och mer taggad att åka upp till Åre nu. nu när jag vet att dom är där också :) Kommer bli super.

nu endast 3 måander kvar till Thailand.. Jag kan aldrig sluta räkna ner till saker och ting.

Hoppas på en kanon kväll !

Bjuder på en bild från Kos. :) gossh va roligt vi hade !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela