Emelie

letar nya äventyr

lördag. ikea. pizza.

Publicerad 2007-10-13 17:13:43 i Allmänt,

lörddag. lite sovmorgon. mkt härligt kan  jag lova!
jag och Frida tog en promenad till Nidar (mitt jobb) för att inhandla lite godis. till dom andra i huset, eftersom att jag får rabatt! :) dom andra tog bussen. vi gick vidare därifrån till Ikea.. va där ett tag, men precis som förra gången vi va där va de ingen höjdare. yr och så! men de är ju som inte lika kul att gå och kolla när man inte ska handla nåt, men vi fick ju fördriva tiden ett tag iaf :D sen tog vi bussen hem..

dödssynd har begåtts idag.. eftersom att jag och frida tog på oss regnställ och gympadojjor när vi traskade iväg till ikea. och senare tog av oss detta där borta.. så resulterade de till att jag gick på ikea med jeans och gympadojjor. vilket inte riktigt är okej i min värld! klagade bara för ett tag sen på syrran som skulle gå så på stan.. de går liksom inte ihop.. vet att jag och sofia också har klagat väldigt mycket på så många på stan som går med GYMPASKOR och JEANS. ni hör ju hur de låter.! så förlåt för mitt syndande . en engångsförteelse :P haha.

nu ska joel göra pizza åt oss i lägenheten. så snällt eller hur ?! slipper man tänka på mat idag. för de är ju så himla tråkigt att laga mat.. iaf bara till sig själv.

vi va ute och åt igår, jag Frida och Emma. de var hur gott som helst. de blev inte Bari utan Nektergalen eller nåt sånt.. hur gott som helst ! va precis de jag behövde. få känna mig lite mänsklig och gå ut och äta och mysa. :)vart en öl till maten. mumms

imorgon är de jobb igen. så de blir till att jobba natt. och de ser jag inte framemot !verkligen INTE!

men tiden går ju så himla fort. snart får jag åka härifrån. jag längtar kan jag lova!

blir nog en härlig söndags-lång-promenad imorgon. ska även försöka gå upp tidigt så jag kan sova lite på kvällen. innan jag går till jobbet!

nä, nu ska jag kolla idol sajten och kolla vad som hände igår...

fan va jag saknar er ! ni anar nog inte hur mycket. . . . . . . .

hej !

Sofia, Maria, Elin. Jag vill verkligen att ni ska komma upp och göra en repris i Åre-på-NYÅR vistelse :) som ni tydligen pratat om.. ni andra som vill också, självklart ! skulle göra mig super glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela