Emelie

letar nya äventyr

maaat.

Publicerad 2007-10-04 11:46:31 i Allmänt,

først blir jag irriterad, som vanligt på dessa norrmæn som tydligen inte har den kompetens dom bør ha.. men sen blir jag glad nær de faktiskt finns hjælpande och trevliga norrmæn.
har haft mitt Nordeakonto i ca ett år och inte føren nu får jag reda på att de finns ett ungdomskonto, dær de i princip inte ær några avgiter alls, nær man tar ut pengar i bankomater osv.. inte ens i SVERIGE! och de ær ju jætte bra.. ja, de fick jag information nu idag, nær jag som sagt haft mitt konto i lite øver ett år.. bra va!? Men, de va ju bra at jag fick reda på de iaf :)

så har varit på banken ett tag och fixat lite saker.. nu ska jag hem. fixa mat. ta  hand om tvætten (idag igen) packa.. och sen dra lite tidigare på jobbet før att ta itu med lite saker :P

imorgon bitti åker jag hem.. skønt :)

jag kænner mig som en Durracell kanin fast med vældigt urladdade batterier.. fattar ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela