Emelie

letar nya äventyr

raster

Publicerad 2007-10-16 17:36:12 i Allmänt,

YES ! 2 nätter avklarad utan att jag har somnat. Bra jobbat :)

Känns fakttiskt riktigt bra den här gången,. men jag ska inte säga för mycket, för jag har fortfarande 3 nätter kvar..
inatt vart en liten annorlunda natt med extremt många och långa raster, men de säger ju inte jag nej till :)  va nån fel på nån hiss i anlegget. så vi fick så lov att göra nått annat medans alla mekaniker försökte fixa problemet. dvs gå på rast, väldigt läääänge :D

satt och kollade på datorer igår, men de är ju så svårt att veta vad man ska ha.. lite kolla har jag ju.. men expert hjälp tas gärna emot !???

nä nu måste jag äta innan jag hungrar ihjäl. och de vore ju inge kul !

Snart hemma i Sverige !!!!!!!!!!!

GRATTIS Sandra till Körkortet ! SÅ jäkla roligt för dig ! ! !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela