Emelie

letar nya äventyr

redo för en utekväll.

Publicerad 2007-10-26 17:30:14 i Allmänt,

efter att ha shoppat loss på stan och massa hundralappar fattigare, så är jag nu klar och redo för en utekväll med tjejerna..

vart så ändå, även fast jag inte var så pepp.. men men.. lättövertalad kanske??

så jag har som egentligen inte tid att skriva men vill bara informera om min shopping antar jag.

inhandlar under dagen:
Väska
Svart skjorta
2 tunikor
Skinnhandskar
Tights
Massa strumpor
Och halloween saker (ni får se efter halloween va de va :P
avslutade med att köpa en sallad på Domus och sen unnade jag mig buss hem.
käkade dock inte upp salladen för jag ska ju iväg på middag. tacokväll.. mumms

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela