Emelie

letar nya äventyr

socker

Publicerad 2007-10-16 21:42:48 i Allmänt,

Ni trodde säkert att jag skulle bli rätt less på choklad.. (trodde jag med) Men NEJNEJNEJ! för i chokladen finns socker och jag är beroende av det.. mer än någonsin! Så snälla kan dessa dagar tills jag ska få åka hem gå snabbt.. så jag får avsluta denna godisresa ! och minska sockerintaget.

ca 25 min tills jag ska bege mig mina 3 km till jobbet.. !

Jag är så himla duktig på att läsa norska tidningar nu.. nästan bättre än svenska.. eller nä nu drog jag en lögn..Hittade en hel del intressanta artiklar igår som jag var helt inne i, under våra raster igår..snart har jag läst klart alla tidingar på våran pauserum. tur att jag slutar snart.

Äntligen kom jag in på min internetbank (norsk) skaffade den för över ett år sen.. BRAVO EMELIE !

Nu sover alla, eller ja försöker åtminstonde. Jag stör dom säkert med mitt snattrande mot tangeneterna :)

igår ringde Anna de va kul :) snart kommer jag upp till er. weei ..

Gos med Cornelia vore inte helt fel nu..eller bus kanske.. iaf få vara i hennes närhet så man får skratta lite åt gojäntan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela