Emelie

letar nya äventyr

Söndag

Publicerad 2007-10-14 14:29:33 i Allmänt,

klev upp vid tio. gick lättare än jag trodde med tanke på att de blev sent igår.. pizza, vin, lekar, kortspel och skratt.. Sen avslutade jag och Frida kvällen med att kolla på en film. Som vi bestämde att vi skulle somna till så vi såg klart den idag.. sweet november.. har sett den förut men de va länge sen.. den är bra !! !!

har tagit  min promenad, va hur skönt som helst. så nu ska jag snart lägga mig för att sova en sväng. ska ju på jobb kl 23.00 ikväll.. inte så kul...

hoppas denna vecka går lika snabbt som förra.. imorgon måste jag till skattekontoret och höra vad som hänt med mina skattepengar, sen till banken och ta ett kontoutdrag och kolla vart mina pengar tagit vägen... spännande !

har nyss kollat på idol. bra att man kan se klipp från internet iaf. då missar jag inte så mkt :D


God natt för en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela