Emelie

letar nya äventyr

svensk mark

Publicerad 2007-10-25 23:07:55 i Allmänt,

äntligen på svensk mark. och inte åker jag tillbaka till Norge på ett bra tag. :)
Va en bra dag på jobbet. skyndade mig hem packade de sista, åt lite, sen vart de bråttom till tåget. vi sprang med all min packning.. eller ja Frida sprang med alla min packning. haha. :D
Sen vart de sovtajm för både mig och Sara. härligt.för de är så tråkig tågfärd den första biten.. vaknar som vanligt alltid när tåget rullar in i Storlien (standard, verkligen)

Therese kom och hämtade mig och som avtalat så åkte vi och solade.. vart riktigt besviken. hade förväntat mig svett och hetta. men låg nästan och frös i solariumet,(om  man får överdriva lite) och sen gav de inte nå resultat.. va alldeles för länge sen jag besökte ett solarium.. Så de ska de verkligen bli ändring på nu :)
sen åkte vi hem. drack te och käka macka och appelsin :) gött !

nu ska de bäddas och sen är de skönhetsömn som gäller. ska upp "relativt" tidigt imorgon.. hmpf.. :P


Sa jag att de känns skönt att vara hemma ! ! :)

Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2007-10-26 13:39:15

Akta så du inte får cancer, köp BUS istället :D

Ska svara på ditt mail NU! Jag vet, jag är dålig, jag har sagt det i en vecka nu, men jag lovar, NU SKA DET SKE! (För nu är jag ensam hemma och har ro i kroppen)
PUSS

Postat av: mary

Publicerad 2007-10-26 14:18:34

men man blir ju rynkig och får cancer av solarium. Brun-utan-sol är min bästa vän! kul att du är i sverige igen, men när ses vi?=( massa kramar!

Postat av: Frippi

Publicerad 2007-10-26 18:21:23

Men neeeej, kom tillbaka igen.. Det är tråkigt och tomt här utan dig. Ser helt stört och tomt ut uppe hos oss och jaa, inget är sig likt..

Jag, Emma och Klara ska laga lite middag om ett tag sen förmodligen titta på Pirates of the Carribean 3, Joel hade fått den bränd av sin jobbarpolare idag. Imorgon ser det ut att bli dödens lugn.. Blää.. Du får planera in en toppenpartyhelg i mitten av december någon gång så jag kan komma och festa med dig hjärtat!!!

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela