Emelie

letar nya äventyr

BOENDE I TRONDHEIM SÖKES ! ! ! !

Publicerad 2007-09-01 17:27:30 i Allmänt,

måste på ett snabbt sätt få tag på ett boende i Trondheim, nån som kan hjälpa??????


i fredags tog jag min packning och åkte från Hitra, sa upp mig i måndags :) känns så jävla skönt.
tog båten till Trondheim, väl där tog de några timmar sen hade Emelie nytt jobb. på en chokladfabrik :P yes ! härligt att de löser sig så snabbt.. men nu till de stora problemet, jag ska börja nu på onsdag och jag har ingenstans att bo!!!!!!!!!!! känner ingen i Trondheim och jag kan ju inte direkt bo på gatan.. så snälla är de nån som känner nån som känner nån, som kanske vet om något boende i Trondheim! de är verkligen akut.. men de ska nog lösa sig hoppas jag...

Men nu vet ni att jag har förflyttat mig lite grann i grannlandet.. De här kommer nog passa mig mkt bättre. kunna leva ett liv samtidigt som man tjänar stora pengar..
 
Så just nu är jag hemma i Ramsele, på snabbvisit ska packa om väskorna och ha massa kvalitetstid med familjen...


Kom till Östersund igår kväll, syrran kom och hämtade mig vid tåget.. trodde jag skulle va hela helgen i ösd, för mamma och pappa skulle ju åka till sthlm.. men vilka står där och väntar på mig, jo mamma och pappa! de va hur kul som helst. värsta suprice :D medans jag och therese åkte hem med grejjerna så satt sig mor och far på lilla siam och väntade på systrarna Lindberg, sen åt vi en mkt välsmakande och god middag! som alltid när man äter på lilla  siam :) sen gick m o p, till deras hotell som dom lyxat till de med.. och jag och syrran gick till Sören och Hägge.. sen vart de utgång på Mark Twain.. en rolig kväll faktiskt.. allting vart så spontant. och de är väl så de ska va!!

nä nu måste jag söka boende!

Ha de bäst!

PUSS O KRAM 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-09-01 17:41:13

Haha, oj snacka om att det har hänt grejer! Hoppas verkligen verkligen att det löser sig med boende!! Finns det inget billigt vandrarhem att ta in på sålänge? Kram Ida

Postat av: maria

Publicerad 2007-09-01 18:59:04

har du kollat på finn.no? Annars så saknar jag dig väldigt mycket!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela