Emelie

letar nya äventyr

børjat krypa bakåt?!

Publicerad 2007-09-19 18:01:16 i Allmänt,

ja då ær man utkastad.. eller hur jag nu ska utrycka mig. får i vilket fall inte bo kvar, men som han sa..
-jag kan ju inte direkt kasta ut dig.. vi ska førsøka kolla efter nåt annat åt dig.

men førhoppningsvis blir de såhær..
    dom kommer inte høra av sig med ett besked føren næsta vecka någongång.. och då har jag ju bara 5 veckor kvar.. och om dom då sæger att de absolut inte går att jag bor kvar, så måste jag ju åtminstonde få bo kvar 2 veckor eftersom jag har en uppsægningstid på 2 veckor. och de resulterar ju i att de bara 3 veckor kvar. och de kan dom væl va shysst att bjuda på?! eller.. jaja.. får som inte veta nåt føren dom hør av sig om hur de blir.. lite surt. vill ju veta liksom.. værst av allt va væl att de va værsta hetingen som kom och sa att jag inte fick bo kvar. trevlig verkade han också vara! kanske får jag bo hos han :D haha, de vore nåt :)

men jaja, bara att vænta då.. leva i ovisshet några dagar..

åt inte en enda godis idag heller.. ! yes ! ska førsøka hålla mig veckan ut :)
fick ju reda på idag att vi får gratis frukt på jobbet.. bra att dom sæger de på en gång.. kan man ju æta massa god frukt istællet  :) minst lika gott och 1 miljard ggr nyttigare. så de ær vad jag smaskat i mig idag istællet før choklad,. massa grøna goda æpplen :D

dagarna går så otroligt snabbt. och de ær skønt   :)

haha.. mamma ringde igår (22.08)sjælvklart låg jag och sov.. kommer inte riktigt ihåg samtalet. men typ:
 -oj, sov du? har alla andra också gått och lagt sig?!
-mm
-jaha, de va inge viktigt, ville bara berætta att lilla gumman har børjat krypa, bakåt..

gud va jag skratta før mig sjælv imorse. hade ingen aning om de va en drøm eller om jag verkligen pratat med hon.. och om hon verkligen ringde før att sæga att Cornelia hade brøjat krypa.. BAKÅT :) haha..

ska bli intressant att høra vad hon sæger senare ikvæll..

i måndags nær jag och Frida var på Bunnpris så hittade vi en 50 lapp på golvet inne i affæren, sjælvklart tar vi upp den och går.. så vi skulle unna oss nåt før den igår.. vi gick och køpte oss varsin varm choklad och muffins før 20 kronor..:) nær vi stog dær vid kaffe maskinen inne på MIX, (pressbyrån) så låg de en ask och en påse lækerol tabletter på bordet brevid kaffemaskinen.. Frida frågar om de ær mitt( vilket de sjælvklart inte ær, før sånt lyxar man inte på sig) men sæger till hon att ja de ær de, stoppa ner de i væskan.. så de gjorde hon.. ojdå. de va lite som att stjæla.. men saken ær den att nån hade ju betalat før de och  glømt de..  så då kunde ju vi lika gærna ta det.. så de ska bli intressant att se om vi hittar nåt spænnande idag ;)

nu blir de en promenad.

återkommer med besked om boendet. hoppas verkligen att de løser sig!

Hej ! 

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2007-09-19 22:16:11

Vad jobbigt med lgh, du får säkert bo kvar, ska väl berätta att jag har skaffat en blogg jag med, kanske inte skriver så mycket men det var kul att skriva av sig, det lilla jag har gjort hittils. Har hon börjat krypa bakåt=) hon är då speciell.
Kram på dig

Postat av: Ida

Publicerad 2007-09-19 22:33:40

haha, vilka fynd! ååh hoppas de är så snälla och låter dig stanna de tre sista veckorna! När börjar du i Åre sen? Själv åker jag till oslo i slutet av september. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela